Історія становлення і розвитку концептосфери освіти крізь призму сучасної наукової картини світу
DOI:
https://doi.org/10.17721/um/47(2017).79-90Ключові слова:
освіта, вітчизняна освіта, наукова картина світу, слово, назва, тематична групаАнотація
Здійснено спробу узагальнити історію української освіти через лексичний аналіз номінацій на позначення освітніх понять різних часових періодів розвитку сфери освіти в країні, а саме: типів навчальних закладів різного рівня, культурно-освітніх установ (товариств, студентських організацій, фахових об’єднань культурного типу) та ін. Визначено основні тематичні групи мовних репрезентантів освітніх понять з урахуванням часових, географічних і політичних особливостей держави кожної виокремленої доби.
Інформація про автора:
Серебрянська Ірина Миколаївна – кандидат філологічних наук, доцент, докторант кафедри української мови Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара (Україна).
Електронна адреса: serebryanska@ukr.net
__________
Література
- Глоссарий современного образования. – Х. : Изд-во НУА, 2007.
- Мясніков В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков // Освітологія : хрестоматія: навч. посіб. / укл. В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. – К. : ВП “Едельвейс”, 2013. – С. 41.
- Огнев’юк В. О. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології / В. О. Огнев’юк // Освітологія : хрестоматія : навч. посіб. / укл. В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. – К. : ВП “Едельвейс”, 2013. – С. 311–316.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Ірина Серебрянська
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.