Історія становлення і розвитку концептосфери освіти крізь призму сучасної наукової картини світу

Автор(и)

  • Ірина Серебрянська Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара

DOI:

https://doi.org/10.17721/um/47(2017).79-90

Ключові слова:

освіта, вітчизняна освіта, наукова картина світу, слово, назва, тематична група

Анотація

Здійснено спробу узагальнити історію української освіти через лексичний аналіз номінацій на позначення освітніх понять різних часових періодів розвитку сфери освіти в країні, а саме: типів навчальних закладів різного рівня, культурно-освітніх установ (товариств, студентських організацій, фахових об’єднань культурного типу) та ін. Визначено основні тематичні групи мовних репрезентантів освітніх понять з урахуванням часових, географічних і політичних особливостей держави кожної виокремленої доби.

 

Інформація про автора:

Серебрянська Ірина Миколаївна – кандидат філологічних наук, доцент, докторант кафедри української мови Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара (Україна).

Електронна адреса: serebryanska@ukr.net

__________

Література

  1. Глоссарий современного образования. – Х. : Изд-во НУА, 2007.
  2. Мясніков В. А. Світовий освітній простір / В. А. Мясніков // Освітологія : хрестоматія: навч. посіб. / укл. В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. – К. : ВП “Едельвейс”, 2013. – С. 41.
  3. Огнев’юк В. О. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології  / В. О. Огнев’юк // Освітологія : хрестоматія : навч. посіб. / укл. В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. – К. : ВП “Едельвейс”, 2013. – С. 311–316.

Завантаження

Опубліковано

2017-07-27

Номер

Розділ

КОГНІТИВНА ЛІНГВІСТИКА

Як цитувати

Серебрянська, І. (2017). Історія становлення і розвитку концептосфери освіти крізь призму сучасної наукової картини світу. Українське мовознавство, 1(47), 79-90. https://doi.org/10.17721/um/47(2017).79-90

Схожі статті

1-10 з 44

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >>